martes, 30 de agosto de 2016

FECHA TOPE PAGO DE LIBROS




FECHA TOPE PAGO DE LIBROS


Se informa que el próximo día 5 de septiembre finaliza el plazo para hacer el pago de libros. 

A quienes deseen hacer el pago en ventanilla de la Caja Rural, han de tener en cuenta que sólo pueden hacerse miércoles y jueves, por lo que los últimos días que admitirá el banco son los próximos días 30 de agosto y 1 de septiembre.

A partir del 1 de septiembre y hasta el día 5, podrán hacerse transferencias bancarias, pero se advierte que su banco puede cobrarles comisiones por transferencia.

Se ruega respeten los pagos ya que en base a ellos se prepararan los lotes de los alumnos/as. De no realizarse dentro del plazo, los alumnos/as no tendrán sus lotes en las clases.

Para aquellos que a día de hoy, no han realizado reserva, se les informa que tampoco estarán los lotes en las clases y que el pedido de tales libros puede generar gastos de envío que correrán a cargo de ustedes.

_________________________________________________________________________


DATA TOPE PAGAMENT DE LLIBRES


S'informa que el pròxim dia 5 de setembre finalitza el termini per al pagament de llibres.

Aquells que desitgen fer el pagament en finestreta de la Caixa Rural, hauran de tindre en compte que només podràn fer-se dimecres i dijous, per la qual cosa els últims dies que admitrà el banc son el pròxims dies 30 d'agost i 1 de setembre.

A partir de l'1 de setembre i fins el dia 5, podràn fer-se transferències bancàries, però s'adverteix que el seu banc pot cobrar-lis comissions per transferència.

Es prega respeten els pagaments ja que en base a ells es preparen els lots dels alumnes. De no realitzar-se dins del termini, els alumnes no tindràn els seus lots en les classes.

Per a aquells que a hores d'ara, no han realitzat la reserva, se'ls informa que tampoc estaran els lots en les classes i que la comanda de tals llibres pot generar gastos d'enviament que aniràn a càrrec de vostés.

No hay comentarios:

Publicar un comentario